مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:352023-03-01دانش

برگزاری 10 رویداد استارتاپی تقاضا و مسئله محور در لرستان


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: 10 رویداد استارتاپ تقاضا و مسئله محور بر اساس ظرفیت و امکانات هر شهرستان تا پایان سال در استان برگزار می شود.

- ایسنا/لرستان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: 10 رویداد استارتاپ تقاضا و مسئله محور بر اساس ظرفیت و امکانات هر شهرستان تا پایان سال در استان برگزار می شود.

محمدرضا جعفری نهم اسفند در رویداد استارتاپی ضایعات میوه و سبزیجات که توسط مرکز آموزش علمی کاربردی شیشه الیگودرز برگزار شد، اظهار کرد: 10 رویداد استارتاپ تقاضا و مسئله محور بر اساس ظرفیت و امکانات هر شهرستان تا پایان سال در استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: 9 رویداد تاکنون در شهرستان های الشتر، کوهدشت، پلدختر، بروجرد، ازنا، دورود و الیگودرز با محورهایی متناسب با ظرفیت منطقه برگزار شده و یک رویداد دیگر توسط مرکز آموزش علمی کاربردی یخچال سازی خرم آباد تا پایان سال جاری برگزار می شود.

جعفری از راه اندازی مرکز هدایت شغلی و کاریابی های تخصصی در تعدادی از مراکز آموزش علمی کاربردی استان خبر داد و هدف از برگزاری این مراکز را ارائه مشاوره های تخصصی به کارآفرینان و دانش آموختگان عنوان کرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام سرلک، امام جمعه الیگودرز نیز با استقبال از برگزاری چنین رویدادهایی با اشاره به سخنان رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 10 رویداد استارتاپی تقاضا و مسئله محور در لرستان

برگزاری 10 رویداد استارتاپی تقاضا و مسئله محور در لرستان