مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:412023-03-01اقتصادي

نقدی بر یک طرح ناکارآمد شهری


زیرگذر آزادی امروز همان حکایت آش خاله را دارد که بیخ گلویت جا خوش کرده و مجبوری آن را بپذیری، میلیارد میلیارد پول بیت المال و حق مردم را در حلقوم پروژه ای ریختند که نه تنها دردی از دل مردم برنداشته بلکه مزاحم آن ها هم هست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، از روزهایی که تصمیم گرفتند، آزادی را بکوبند و یک پروژه از زیر آن عبور دهند تا با حساب خودشان مردم تردد بهتری داشته باشند، شاید مردم کمتر می دانستند چه مشکلات ریز و درشتی در سالهای آینده از این وصله ناجور شهر بیرون می زند و گریبان آنها را می گیرد، موضوعی که با سرپنجه هایشان باز نمی شود و هیچ کس هم به دادشان نمی رسد.

میدان آزادی و بیشتر از آن، اول خیابان استقلال، امروز همان حکایت آش خاله را دارد که بیخ گلویت جا خوش کرده و مجبوری آن را بپذیری، راه دیگری هم برایت نمانده است، هر روز که می گذرد، کم عرض بودن خیابان خودش را بیش از گذشته نشان می دهد و مردم شهر را کلافه کرده است.

هیچ وقت نشد سوار تاکسی باشیم و به این منطقه برسیم، اما راننده و مسافران، به شکل های مختلف به این وضع اعتراض نکرده باشند، هیچ وقت نشد با پای پیاده به آزادی و ابتدای استقلال برسیم و مردم با تلخ کامی و روی در هم کشیده دعایی به جان سازندگان آن زیر گذر نداشته باشند، زمان هایی مثل امروز هم که اندکی باران باریده وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدی بر یک طرح ناکارآمد شهری

نقدی بر یک طرح ناکارآمد شهری