مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:552023-03-01سياسي

اعتراض مددجویان کمیته امداد سمنان به «تغییر دهک بندی»


برخی مددجویان کمیته امداد استان سمنان اعلام کرده اند که دهک های آن ها به صورت نامشخصی تغییر کرده و مثلا از دهک یک به چهار نزول کرده آن هم در حالی که درآمدی نداشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپیام داده و اعلام داشته که از دهک به چهار تغییر دهک پیدا کرده اما هیچوقت متوجه نشده که دلیل این موضوع چه بوده است.

دهک ها را وزارت رفاه می بندد نه کمیته امداد به سراغ مدیرکل کمیته امداد استان سمنان رفتیم تا وی بهتر به این مسائل پاسخ دهد محمد حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: از سال قبل سامانه های امداد هوشمند شده و بر اساس اولویت و دهک خدمات را ارائه می کند لذا ورودی های کمیته امداد و چه کسانی که از سال های قبل تحت پوشش بودند متناسب با نیاز خدماتشان از کمیته امداد فعالیت هایی را مطالبه می کنند.

حسین ذوالفقاری با بیان اینکه دهک ها از سوی وزارت تعاون، رفاه اجتماعی تهیه و کمیته امداد هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد، بیان کرد: مطمئناً بر حسب درآمدها و دارایی هایی که افراد دارند، دهک ها مشخص می شود از سوی دیگر برای ورودی های جدید در دهک های اول دوم و سوم برای کمیته امداد هیچ تفاوتی در ارائه خدمات نیست و مددجویان سابق هم خدمات را دریافت می کنند و هیچ مشکلی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض مددجویان کمیته امداد سمنان به «تغییر دهک بندی»

اعتراض مددجویان کمیته امداد سمنان به «تغییر دهک بندی»