مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 09:592023-03-01اجتماعي

150 پایگاه نیکوکاری در ایلام مستقر هستند


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: برای جمع آوری کمک های مردم نوع دوست ایلام در نقاط مختلف این استان 150 پایگاه نیکوکاری در ایلام مستقر هستند.

- رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده همه کمک هایی که در هفته احسان در مدارس استان جمع آوری می شود، برای توزیع در بین نیازمندان همان مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.

وی با اشاره به این که جشن نیکوکاری امسال با عنوان (هر روز عیدی دیگر است) برگزار و تمهیدات لازم برای برگزاری آن اندیشیده شده افزود: تعداد 46 هزار پاکت مخصوص جمع آوری کمک های جشن نیکوکاری بین دانش آموزان مدارس استان توضیح می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام تصریح کرد: 150 پایگاه نیکوکاری کمکهای مردم این استان برای جمع آوری کمک های مردم نوع دوست ایلام در نقاط مختلف این استان مستقر می شوند.

طاهری گفت: همچنین همزمان با هفته احسان و نیکوکاری زنگ عاطفه ها در 500 مدرسه نواخته می شود و پاکتهای جمع اوری کمک نقدی نیز بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه بر پایگاههای عمومی ثابت و سیار و مراکز نیکوکاری، مردم نوع دوست استان می توانند از طریق درگاههای الکترونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 پایگاه نیکوکاری در ایلام مستقر هستند

150 پایگاه نیکوکاری در ایلام مستقر هستند