مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:052023-03-01سياسي

ساز و کار مجلس برای جلوگیری از خام فروشی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور عبور از خام فروشی، صادرات کلیه مواد و محصولات معدنی فلزی و غیر فلزی و محصولات نفتی و گازی را مشمول مالیات بر درآمد کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور عبور از خام فروشی، صادرات کلیه مواد و محصولات معدنی فلزی و غیر فلزی و محصولات نفتی و گازی را مشمول مالیات بر درآمد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز(چهارشنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه 1402، بند ن تبصره 6 لایحه بودجه را به تصویب رساندند.

بر اساس بند ن تبصره 6؛ به منظور اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان و توسعه زنجیره ارزش تولید و عبور از خام فروشی، صادرات کلیه مواد و محصولات معدنی، صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی، محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی مندرج در فهرست تصویب نامه شماره ی 133291 / ت 60334 ه هیات وزیران موضوع بند (ص) تبصره (6) قانون بودجه سال 1401 در تمام نقاط کشور مشمول مالیات بر درآمد شده و از ابتدای سال 1402، حداقل نیم درصد (0.

5) از ارزش صادراتی این کالاها به عنوان عوارض صادراتی أخذ خواهد شد.

میزان قطعی این عوارض در دستورالعملی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری وزارت نفت و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ظرف مدت دو ماه پس از لازم الاجراء شدن این قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز و کار مجلس برای جلوگیری از خام فروشی

ساز و کار مجلس برای جلوگیری از خام فروشی