مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:212023-03-01سياسي

رزمایش پدافند پرتوی حامی 1401 آغاز شد


رزمایش پدافند پرتوی حامی 1401، صبح امروز چهارشنبه 10 اسفندماه در منطقه فشافویه تهران آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، رزمایش پدافند پرتوی حامی 1401، صبح امروز چهارشنبه 10 اسفندماه در منطقه فشافویه تهران با حضور سردار محسن ساسانی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری آغاز شد.

این رزمایش با سناریو سقوط هواپیمای حامل مواد خطرناک و به منظور آمادگی با شرایط اضطراری و مدیریت بحران ناشی از آن در منطقه شهرستان ری و توسط کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان هواپیمایی کشوری و با مشارکت قرارگاه پرتوی سازمان پدافند غیرعامل کشور و فرماندهی ویژه شهرستان ری، برگزاری می شود.

هدف از این رزمایش، شناسایی آسیب پذیری ها و کاهش اثرات آن ها و همچنین، ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی، امدادی، نظامی، امنیتی و کارگروه ها و تیم های عملیاتی در مواجهه با سوانح هوایی است.

ارزیابی و تعیین سطح میزان آمادگی و آگاهی کلیه واحد ها و دستگاه های مشارکت کننده در مواجهه با شرایط اضطراری ناشی از حمل مواد خطرناک در صنعت هوایی و دستیابی به سرعت عمل مطلوب جهت حفظ جان کارکنان، مردم، محیط زیست، اسناد و مدارک، تجهیزات و تاسیسات و اموال در شرایط اضطراری از دیگر اهداف این رزمایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش پدافند پرتوی حامی 1401 آغاز شد

رزمایش پدافند پرتوی حامی 1401 آغاز شد