مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:212023-03-01اقتصادي

کمک 200 میلیاردی یک خیر به راه اندازی یک دانشگاه


جذب کمک 20 میلیارد تومانی خیرین، منجر به ساخت دانشگاه آزاد مرکز جناح و مدرسه در حاجی آباد شد که هم اکنون آماده افتتاح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد حسین رنجبر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان امروز در نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اظهار کرد: بخش بزرگی از جامعه توسعه و پیشرفت خود را مرهون فعالیت های دانشگاه آزاد است و طبق بررسی های انجام شده در استان هرمزگان حدود 70 درصد شاغلین در صنایع، معادن، ادارات، سازمانها و نهادها از دانش آموختگان این دانشگاه هستند و یا یک مقطع دانشگاهی خود را حداقل در این دانشگاه گذرانده اند.

وی با اشاره به گستردگی واحدها و مراکز دانشگاهی در این استان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین موسسه آموزش عالی استان از پارسیان در غرب استان تا منطقه بشاگرد به عنوان محروم ترین، نقطه کشور در شرق و از شمال از منطقه حاجی آباد قطب خرمای پیارم کشور تا جنوبی ترین نقطه ها یعنی قشم و کیش  به یمن پیروزی انقلاب اسلامی از نعمت موسسه آموزش عالی برخوردار شد و توانست رشد چشمگیری را به واسطه خدمات دانشگاهی داشته باشد.

رنجبر ادامه داد: این دانشگاه با 18 واحد و مرکز، 298 عضو هیئت علمی  تمام وقت، دارای  521 رشته از مقطع کاردانی تا دکتری و همچنین دارا بودن  310 هکتار زمین، مجهز به فضاهای آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 200 میلیاردی یک خیر به راه اندازی یک دانشگاه

کمک 200 میلیاردی یک خیر به راه اندازی یک دانشگاه