مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:252023-03-01حوادث

کشف 75 کیلوگرم مواد مخدر در شرق تهران/ دستگیری 71 سارق


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از 75 کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موسوم به ظفر 12 بیش از 75 کیلوگرم انواع مواد مخدر در حوزه ماموریتی این فرماندهی کشف و 45 خرده فروش مواد افیونی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مقابله و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در دستور کار فرماندهی انتظامی شرق استان تهران قرار گرفت که با همکاری و پشتیبانی بسیار خوب مردم در حوزه اطلاعاتی و هماهنگی مناسب دستگاه قضایی در شهرستان های شرق استان تهرن طی 24 ساعت گذشته عملیاتی شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: اولویت فراجا مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر است از این رو با اجرای این طرح، بیش از 75 کیلو انواع مواد مخدر کشف و 45 متهم توزیع مواد مخدر و 57 معتاد متجاهر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

عزیزی خاطرنشان کرد: در حوزه سرقت که یکی از اولویت های دیگر فراجا است، با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 71 سارق در حوزه شرق استان تهران دستگیر و 19 خودرو و 8 دستگاه موتور سیکلت مسروقه نیز کشف شد که با هماهنگی دستگاه قضایی مقادیر زیادی اموال مسرقه تحویل مالباخته ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 75 کیلوگرم مواد مخدر در شرق تهران/ دستگیری 71 سارق

کشف 75 کیلوگرم مواد مخدر در شرق تهران/ دستگیری 71 سارق