مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:352023-03-01فرهنگي

راه اندازی اولین پلتفرم آموزش تعاملی راه دورحوزه فرهنگ و هنر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری گفت: - سامانه آموزش های برخط فرهنگ وهنر و گنجینه آموزش هنر به همت دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری گفت: سامانه آموزش های برخط فرهنگ و هنر آغاز به فعالیت کرده است.

این سامانه اولین پلتفرم آموزش تعاملی از راه دور در حوزه فرهنگ و هنر است که توسط این دفتر راه اندازی شده است.

وی افزود: در این سامانه کلاس های آنلاین و کلاس های ابری بدون محدودیت جغرافیایی و زمانی در رشته های مختلف فرهنگی و هنری توسط اساتید برجسته برای علاقمندان ارائه می شود و در پایان دوره ها به شرکت کنندگان گواهی نامه های معتبر اختصاص می یابد.

اسماعیلی ادامه داد: در فاز اول راه اندازی این سامانه، کلاس های آموزش طرح ملی آموزش هنر برای همه در 15 رشته فرهنگی و هنری برای علاقمندان و شرکت کنندگان در این طرح ارائه شده که هم اکنون این کلاس ها در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین پلتفرم آموزش تعاملی راه دورحوزه فرهنگ و هنر

راه اندازی اولین پلتفرم آموزش تعاملی راه دورحوزه فرهنگ و هنر