مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:452023-03-01سياسي

عزم دولت سیزدهم برای مبارزه با فساد/ حذف آیین نامه های فسادزا


مدیرعامل دیده بان شفافیت و عدالت گفت: شاهد عزم جدی دولت در مبارزه با فساد هستیم که در این راستا موارد متعددی از بخشنامه های فسادزا ابطال یا اصلاح شده است.

- مشهد ـ مدیرعامل دیده بان شفافیت و عدالت گفت: شاهد عزم جدی دولت در مبارزه با فساد هستیم که در این راستا موارد متعددی از بخشنامه های فسادزاد ابطال یا اصلاح شده است.

علی اشرف نوری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دیده بان شفافیت و عدالت اکنون 8 سال است که به صورت رسمی با مجوزهای قانونی فعالیت خود را شروع کرده و در حوزه های عدالتخواهی، شفافیت طلبی و مبارزه با فساد فعالیت های گسترده ای را در حد توان انجام داده است.

وی با بیان اینکه این نهاد، یک سازمان مردم نهاد است، ادامه داد: این نهاد، موضوعات را به صورت تخصصی و با بهره مندی از ظرفیت های مردمی و دریافت گزارش هایی که شاید برای سایر نهادها و دستگاه ها ارسال نشود، پیگیری می کند.

مدیرعامل دیده بان شفافیت و عدالت خاطرنشان کرد: به دلیل مردمی بودن فعالیت این نهاد، گزارشات ما بسیار دقیق تر و جزیی تر است و با تشکیل کارگروه های تخصصی، به کمک کارشناسان همان حوزه تخصصی، گزارشات دریافتی را بررسی، رصد و مستندسازی می کنیم تا در نهایت، توسط کارگروه حقوقی مورد بررسی قرار گیرد و با تصمیم هیئت مدیره، اقدام لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دولت سیزدهم برای مبارزه با فساد/ حذف آیین نامه های فسادزا

عزم دولت سیزدهم برای مبارزه با فساد/ حذف آیین نامه های فسادزا