مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 10:552023-03-01اجتماعي

فرماندار ساوه: مدرسه سازان پشتوانه اجتماعی برای علم آموزان هستند


مدرسه سازی میراثی ماندگار برای اعتلای تعلیم و تربیت و پشتوانه اجتماعی برای علم آموزی است و کار خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز باقیات صالحات و ماندگار است.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: مدرسه سازی میراثی ماندگار برای اعتلای تعلیم و تربیت و پشتوانه اجتماعی برای علم آموزی است و کار خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز باقیات صالحات و ماندگار است.

مهدی الیاسی، روز گذشته، سه شنبه نهم اسفندماه 1401 در آیین افتتاح آموزشگاه حافظ روستای نورعلی بیک ساوه اظهار کرد: امر مدرسه سازی به عنوان یک سنت حسنه با مشارکت خیرین به یک فرهنگ تبدیل شده است و خوشبختانه در شهرستان ساوه بیشترین تعهدات نسبت به مشارکت خیرین در مدرسه سازی وجود دارد و ساوه علاوه بر کسب رتبه اول استان در زمره نقاط برتر کشور قرار دارد.

وی از مدرسه سازان به عنوان بازوان دولت در تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز در نقاط مختلف کشور یاد کرد و افزود: سنت حسنه مدرسه سازی علاوه بر باقیات صالحات برای خیرین، موجب ارتقای شاخص های فرهنگی، آموزشی خواهد شد.

فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه با مشارکت خیرین، ساوه را به یک کارگاه ساختمانی و عمرانی تبدیل خواهیم کرد، گفت: اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی زمینه ساز پیشرفت و توسعه متوازن شهرستان ساوه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ساوه: مدرسه سازان پشتوانه اجتماعی برای علم آموزان هستند

فرماندار ساوه: مدرسه سازان پشتوانه اجتماعی برای علم آموزان هستند