مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:002023-03-01سياسي

نیکزاد: هیچ جهادی بدون پشتیبانی رسانه ای پیروز نخواهد شد


پیروز جنگ روایت ها می تواند واقعیت ها را آن طور که می خواهد جلوه دهد لذا هیچ جهادی در عرصه نظامی و سایر بخش ها بدون پشتیبانی جهاد رسانه ای پیروز نخواهد شد.

- نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: پیروز جنگ روایت ها می تواند واقعیت ها را آن طور که می خواهد جلوه دهد لذا هیچ جهادی در عرصه نظامی و سایر بخش ها بدون پشتیبانی جهاد رسانه ای پیروز نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت راویان مقاومت به میزبانی مجلس شورای اسلامی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور مسئولین رسانه ای کشورهای جبهه مقاومت و خانواده های شهدای مقاومت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه گفت: آنگاه که رزمندگان در حال جهاد در محور مقاومت هستند جهادگران و راویان صادقی برای انتقال درست مفاهیم محور مقاومت بدون هیچ سنگری مشغول انجام وظیفه هستند و برای باطل کردن سحر استکبار در بعد رسانه ای تلاش می کنند.

وی افزود: راویان صادق رسانه های مقاومت در کنار رزمندگان و در اوج مظلومیت انجام وظیفه می کنند و ما منتظر آن هستیم که یک نظام عدل جهانی شکل بگیرد و برای باطل کردن سحر دشمنان و انعکاس واقعیت و اوج مظلومیت مقاومت در مقابل دستگاه رسانه ای دشمن به عزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: هیچ جهادی بدون پشتیبانی رسانه ای پیروز نخواهد شد

نیکزاد: هیچ جهادی بدون پشتیبانی رسانه ای پیروز نخواهد شد