مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:202023-03-01سياسي

مجوز مجلس به برخی از دستگاه های اجرایی برای فروش نفت


نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صندوق های بازنشستگی کشوری، لشگری و تامین اجتماعی اجازه دادند از طریق شرکت ملی نفت ایران نسبت به فروش نفت خام و میعانات گازی صادراتی اقدام کند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صندوق های بازنشستگی کشوری، لشگری و تامین اجتماعی اجازه دادند از طریق شرکت ملی نفت ایران نسبت به فروش نفت خام و میعانات گازی صادراتی اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز(چهارشنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه 1402، بند د تبصره 19 لایحه را به تصویب رساندند.

بر اساس بند د تبصره 19 لایحه؛ به منظور اجرای تکالیف این قانون و درصورت درخواست دستگاه های اجرایی دارای اعتبار از محل مصارف عمومی دولت، صندوق های بازنشستگی کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی و همچنین در اجرای ماده (90) قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی، به دولت اجازه داده می شود: 1- از طریق شرکت ملی نفت ایران نسبت به فروش نفت خام و میعانات گازی صادراتی به اشخاص معرفی شده توسط دستگاه های اجرایی و صرفاً پس از تأیید اشخاص توسط وزارت نفت و بر اساس قیمت روز صادراتی شرکت ملی نفت ایران و در سقف بودجه عمومی اقدام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مجلس به برخی از دستگاه های اجرایی برای فروش نفت

مجوز مجلس به برخی از دستگاه های اجرایی برای فروش نفت