مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:252023-03-01سياسي

فرمانده نیروی دریایی ارتش: سواحل مکران از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است


امیر دریادار شهرام ایرانی، با تاکید بر اینکه یکی از ماموریت های ما دیپلماسی دفاعی است، دستاوردهای سفر اخیر فرمانده نیروی دریایی ارتش به عمان را تشریح کرد.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش: سواحل مکران از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است امیر دریادار شهرام ایرانی، با تاکید بر اینکه یکی از ماموریت های ما دیپلماسی دفاعی است، دستاوردهای سفر اخیر فرمانده نیروی دریایی ارتش به عمان را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در برنامه تهران 20 درباره دستاوردهای سفر اخیر فرمانده نیروی دریایی ارتش به عمان به گفت وگو پرداخت و گفت: یکی از ماموریت های ما دیپلماسی دفاعی است.

هردو کشور جزو فرماندهان نشست حاشیه اقیانوس هند هستیم و بخشی از این سفر به نشست آیونز اختصاص داشت؛ علاوه بر آن ما روابط منطقه ای هم داریم.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه این سفرها موجب امضای تفاهم نامه های فیمابین می شود، گفت: ایران و کشور عمان سالانه یک رزمایش امداد و نجات برگزار می کنند که محل این رزمایش یک سال در ایران و یک سال در عمان است.

در این نوبت پیشنهادمان این بود که سطح رزمایش افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: سواحل مکران از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است

فرمانده نیروی دریایی ارتش: سواحل مکران از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است