مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:402023-03-01اقتصادي

آغاز ساخت تقاطع طالقانی _ کاشانی شهرکرد از سال 1402


پیمانکار طرح تقاطع طالقانی _ کاشانی قرارگاه خاتم الانبیاست و اگر همه شرایط مناسب باشد اجرای این تقاطع که از ماه های اول سال جدید آغاز می شود، - محمدحسین واحدیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بررسی و ساخت سه تقاطع میدان معلم، بوعلی سینا _ کمربندی 15 خرداد و کاشانی _ طالقانی در اولویت شهرداری است.

شهردار شهرکرد افزود: در گام اول باید مطالعات این طرح ها پایان یابد که در حال حاضر مطالعات هر سه طرح به پایان رسیده و حتی در 2 تقاطع میدان معلم و 15 خرداد به طرح نیز رسیده ایم و این طرح ها در شورای ترافیک شهرستان و استان نیز مصوب شده است.

وی ادامه داد: اما تقاطع سوم به طرح رسیده است ولی ایراداتی دارد لذا طرح آمایش ترافیکی در همین راستا در محل کاشانی به طالقانی در دستور کار است تا معایب اصلاح شوند پیش بینی می کنیم تا قبل از عید ایرادات رفع و مصوبه شورای ترافیک برای طرح سوم نیز گرفته شود.

واحدیان بیان داشت: در بودجه سال آینده اجرای تقاطع طالقانی _ کاشانی در اولویت است چراکه افتتاح کمربندی جنوب مقداری از بار ترافیکی میدان معلم را می کاهد، همچنین ساخت تقاطع بوعلی سینا قبل از اتمام عقب نشینی در این منطقه بی اثر خواهد بود لذا کمربندی طالقانی _ کاشانی به علت ورود حجم زیاد خودرو از میرآباد و منظریه به این خیابان در اولویت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت تقاطع طالقانی _ کاشانی شهرکرد از سال 1402

آغاز ساخت تقاطع طالقانی _ کاشانی شهرکرد از سال 1402