مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 11:452023-03-01بين الملل

«خط تاکسی» هوایی آمریکا برای داعش از عین الاسد به دیالی عراق


تحلیلگر سیاسی عراق از وجود اطلاعات دقیق و تایید شده ای مبنی بر اقدام آمریکا در راه اندازی یک «خط تاکسی» هوایی برای داعش برای انتقال تروریست های داعش از عین الاسد در غرب عراق به ارتفاعات دیالی در شرق این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عقیل الطایی تحلیلگر سیاسی عراق در خصوص حمایت  آمریکا از تروریسم در مناطق خاصی از کشورش برای متزلزل کردن ثبات موجود، هشدار داد و گفت که آمریکا از تاکسی داعش برای انتقال تروریست ها از پایگاه عین الاسد در الانبار به تلال حمرین در دیالی استفاده می کند.

وی در گفت وگو با وبگاه المعلومه، توضیح داد: حضور آمریکا در عراق پرونده ای در هم پیچیده است که تنها با ائتلاف بلوک های سیاسی ملی می توان آن را بست.

اطلاعات دقیق و تایید شده ای در دست است که حاکی از آن است که بالگردهای موسوم به تاکسی داعش که در واقع بالگردهایی از نوع شینوک هستند، اقدام به انتقال گروه های کوچک از تروریست های داعش از پایگاه عین الاسد در الانبار به ارتفاعات حمرین در دیالی می کنند و این امر با دوربین های حرارتی رصد شده است .

این تحلیلگر عراقی افزود: هواپیماهای آمریکایی داعش را به همراه سلاح و موتورسیکلت از و به مناطق مذکور منتقل می کنند و تروریست ها از این امر در انجام عملیات های جنایتکارانه در نزدیکی های دیال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خط تاکسی» هوایی آمریکا برای داعش از عین الاسد به دیالی عراق

«خط تاکسی» هوایی آمریکا برای داعش از عین الاسد به دیالی عراق