مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:002023-03-01سياسي

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در تهران


گسترش استفاده از بردهای الکتریکی به عنوان جزء اصلی در لوازم برقی موجب شده است موقعیت های شغلی متعددی مربوط به این حوزه قابل دسترس باشد و بتوان در بازار کار پر رونق این حرفه به درآمد عالی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزشگاه فن آموزان، آیا دوست دارید تعمیر بردهای الکترونیکی را با حداقل تلاش و در کوتاه ترین زمان ممکن یاد بگیرید؟ بهترین روش، شرکت در کلاس آموزش تعمیرات برد می باشد.

آموزشگاه فن آموزان در تهران با سابقه چندین ساله در برگزاری کلاس های حضوری و مجازی تعمیرات برد، موفق شده است کارشناسان حرفه ای عیب یابی و تعمیر برد را وارد بازار کار کند.

دوره تعمیرات برد چه توانایی هایی را به افراد می دهد؟ دوره تعمیرات برد الکتریکی با هدف آشنایی شرکت کنندگان با تعمیرات مدارات و قطعات الکترونیکی می باشد.

شرکت کنندگان روش های تعمیر را از طریق تست ها و آزمایش های عملی یاد خواهند گرفت.

آنها در معرض تئوری های تعمیرات الکترونیک پایه و تجربه چند ساله اساتید و مهندسین الکترونیک قرار خواهند گرفت و تکنیک های به روز تست و عیب یابی بردهای مدار چاپی را می آموزند.

دوره تعمیرات برد به گونه ای طراحی شده است که از افراد تازه کار گرفته تا با تجربه ترین افراد می توانند در این کلاس شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در تهران

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در تهران