مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:052023-03-01سياسي

150 ایده مددجویان کمیته امداد اصفهان در رویداد نوآوری پذیرفته شد


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از پذیرفته شدن 150 ایده نو مددجویان کمیته امداد استان اصفهان در رویداد نوآوری و کارآفرینی خبر داد.

- اصفهان - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از پذیرفته شدن 150 ایده نو مددجویان کمیته امداد استان اصفهان در رویداد نوآوری و کارآفرینی خبر داد.

احمد رضایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری رویداد نوآوری و کارآفرینی با توجه به شعار امسال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ، اظهار داشت: 31 دوره رویداد نوآوری و کارآفرینی با محوریت ایده های دانش بنیان، خدمات، کشاورزی و مشاغل خرد خانگی با همکاری جهاد دانشگاهی، دانشگاه های آزاد، علمی و کاربردی، پیام نور، سازمان فنی و حرفه ای و پارک علم و فناوری در سطح استان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد نوآوری و کارآفرینی با هدف حمایت از مشاغل نوآورانه و توانمندسازی مددجویان، ادامه داد: این دوره ها با تنوع موضوعی و محوریت ایده های دانش بنیان، براساس پتانسیل های مناطق و میزان متقاضیان اشتغال در حوزه های مختلف مشاغل خانگی، هنرهای سنتی، گردشگری و بوم گردی، صنعت، خدمات و کشاورزی، با حضور بیش از 600 نفر از مددجویان و افراد دارای ایده انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 ایده مددجویان کمیته امداد اصفهان در رویداد نوآوری پذیرفته شد

150 ایده مددجویان کمیته امداد اصفهان در رویداد نوآوری پذیرفته شد