مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:152023-03-01اقتصادي

نصب 60 المان نوروزی در شهر یزد/صرف روزانه 5.5 میلیارد ریال برای نظافت معابر شهر


معاون خدمات شهری شهرداری یزد ضمن اشاره به برنامه‎ها و تدابیر اندیشیده شده در شهر میراث جهانی یزد برای میزبانی از مسافران نوروزی، اقدامات صورت گرفته در این معاونت طی سال جاری را گزارش داد.

- ایسنا/یزد معاون خدمات شهری شهرداری یزد ضمن اشاره به برنامه‎ها و تدابیر اندیشیده شده در شهر میراث جهانی یزد برای میزبانی از مسافران نوروزی، اقدامات صورت گرفته در این معاونت طی سال جاری را گزارش داد.

حمیدرضا رحیم دل امروز چهارشنبه دهم اسفندماه در آستانه عید 1402 و آغاز سفرهای نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تم نوروز امسال را صنایع دستی قرار دادیم تا به نوعی زحمات این هنرمندان را در شهر ارج نهیم.

وی خاطرنشان کرد: ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد در هشت کمیته اجرایی تشکیل شده که این کمیته ها شامل حمل و نقل، امور زیربنایی و ترافیک، خدمات شهری، کیمته فرهنگی و هنری، کمیته امور مالی، کمیته اداری و فناوری، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته امنیتی و حراست، کمیته بازرسی و پاسخگویی است و برای هریک وظایفی تعریف شده است.

رحیم دل از برنامه ریزی برای تهیه و توزیع 20 هزار نقشه شهر و معرفی کشیک های خدماتی در شهر برای مسافران نوروزی خبر داد و گفت: امکان اسکان مسافران نوروزی در سه بوستان بزرگ شهر، بوستان کوهستان و بوستان مهر ملل تعیین و امکان نصب ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 60 المان نوروزی در شهر یزد/صرف روزانه 5.5 میلیارد ریال برای نظافت معابر شهر

نصب 60 المان نوروزی در شهر یزد/صرف روزانه 5.5 میلیارد ریال برای نظافت معابر شهر