مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:252023-03-01سياسي

رسالت ارزشمند حوزه و آموزش وپرورش در تربیت دینی دانش آموزان


رسالت حوزه و آموزش وپرورش در تربیت دینی دانش آموزان، رسالتی تاریخی و فرصتی ارزشمند است که بایستی با همراهی و همدلی و در فضایی صمیمی به آن پرداخته شود.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: رسالت حوزه و آموزش وپرورش در تربیت دینی دانش آموزان، رسالتی تاریخی و فرصتی ارزشمند است که بایستی با همراهی و همدلی و در فضایی صمیمی به آن پرداخته شود.

حجت الاسلام سعید مرادپور ظهر امروز (10 اسفندماه) در آیین گرامی داشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی بر ارتباط بیش از پیش دانش آموزان با مسجد تاکید کرد و افزود: ارتباط دانش آموزان با مسجد آثار تربیتی فراوانی دارد که می تواند در زندگی آنها تاثیرات مثبتی داشته باشد.

وی با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمنان علیه کشورمان، ادامه داد: باید همگی در این شرایط آرایش جنگی به خود بگیریم؛ چرا که در شرایط فعلی با ابعاد گسترده در جنگ ترکیبی مواجه هستیم.

امام جمعه ابهر با اشاره به هجمه های بالای اقتصادی و تحریم ها علیه کشورمان، تاکید کرد: در جنگ روانی مربیان تربیتی باید مراقب بوده و نقش اصلی خود را در روشنگری دانش آموزان ایفا کنند، در مدارس باید فضا فضای علمی و استدلال علمی حاکم باشد نه تهاجمی.

وی با یادآوری این مطلب که در مدارس باید تفکر صحیح حاکم بوده و تولید فکر جاری و ساری باشد، عنوان کرد: برای رسیدن به اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت ارزشمند حوزه و آموزش وپرورش در تربیت دینی دانش آموزان

رسالت ارزشمند حوزه و آموزش وپرورش در تربیت دینی دانش آموزان