مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:252023-03-01دانش

نقش بلاکچین در وب 3 و فرصت های شغلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این همایش چهارشنبه 10 اسفند ساعت 15 تا 17:30، با تدریس مهدیه امیری، کارشناسی کامپیوتر و محقق حوزه بلاکچین به صورت حضوری در دانشگاه اشرفی اصفهانی، - انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه اشرفی اصفهانی همایش نقش بلاکچین در وب 3 و فرصت های شغلی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این همایش چهارشنبه 10 اسفند ساعت 15 تا 17:30، با تدریس مهدیه امیری، کارشناسی کامپیوتر و محقق حوزه بلاکچین به صورت حضوری در دانشگاه اشرفی اصفهانی، ساختمان فنی مهندسی (شماره 1)، طبقه سوم، سالن مطهری برپا می شود.

آشنایی با وب 3 و اجزاری کلیدی آن ، جایگاه و آینده بلاکچین در وب3 ، معماری و مفاهیم کلیدی بلاکچین ، تکنولوژی دفتر کل توزیع شده ، ویژگی ها و مزایای بکارگیری بلاکچین ، قرارداد های هوشمند ، اپلیکیشن های غیر متمرکز ، آشنایی با NFT ، بررسی فرصت های شغلی و بازار کار و نقشه راه برای موفقیت در مسیر شغلی از جمله مباحث و موضوعاتی است که در این برنامه ارائه خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به لینک https://evnd.

co/36C4S مراجعه کنند.

طی سال های اخیر، تکنولوژی بلاکچین، در کنار سایر تکنولوژی ها مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و متاورس، به تکامل اینترنت و پدید آمدن نسل جدیدی از آن منجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بلاکچین در وب 3 و فرصت های شغلی

نقش بلاکچین در وب 3 و فرصت های شغلی