مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:352023-03-01سياسي

140 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران واجد شرایط ساخته می شود


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه 140 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران واجد شرایط ساخته می شود، گفت: سرانه درمانی ایثارگران 90 درصد رشد یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یک برنامه تلویزیونی گفت: شهدا قهرمانان واقعی ملت ها هستند و همه ملت ها به قهرمانانشان عشق می ورزند، شهدا کاری را انجام دادند که مردم عادی انجام نمی دهند، شهدا با عرضه جانشان وحدت بخش هستند و مردم را دور هم جمع می کنند.

یادواره شهدای رسانه مقاومت، دیپلماسی عمومی و ارتباط مردم با هم است وی افزود: شهدای منطقه پیرو یک مکتب و برای یک آرمان به شهادت رسیدند، در یادواره شهدای رسانه مقاومت به گفته یک مقام سوری، خون همه کشورهای حاضر در این یادواره به هم آمیخته شده است.

شهید آرمانش بالاتر از انسان معمولی است و برای جایگاه متعالی جانش را به خطر می اندازد و جذبه زیادی دارد، معرفی شهید باعث جلب توجه برای مردم می شود و شهدا سبک زندگی و هستی شناسی عرضه می کنند و مردم را به دنبال خودشان می کشانند.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه شهدا مقابل سبک مادی قرار دارند، افزود: سبک زندگی شهدا بر اساس نگاه به آخرت گرایی است و برای همین امروزشان را خرج دنیای ابدیت می کنند، مقام معظم رهبری می فرمایند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

140 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران واجد شرایط ساخته می شود

140 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران واجد شرایط ساخته می شود