مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:372023-03-01سياسي

فعالیت 10هزار گروه مردمی در کشور


معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد با بیان اینکه در حال حاضر 10 هزار گروه مردمی با عنوان مراکز نیکوکاری در سطح کشور فعال است، گفت:از ابتدای سالجاری تا کنون 7 هزار و 600میلیارد تومان کمک های مردمی در سرفصل های مختلف از طریق این مراکز جمع آوری و در بین نیازمندان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،  حبیب الله آسوده ظهر امروز در جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات که با حضور مسئولان کشوری و استانی در اردوگاه علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، با بیان اینکه دشمن در حوادث اخیر دچار اشتباه محاسباتی شد، اظهار کرد: اقوام مختلف کردها و کرمانج ها غیرتمند، وطن دوست، شرافتمند و متحد هستند و تا زمانی این اتحاد بین اقوام و مذاهب وجود دارد، دشمن نمی تواند غلطی بکند.

وی در ادامه با اشاره به نقش زکات در تحقق عدالت اجتماعی عنوان کرد: زکات جدا از آثار دینی در حوزه اقتصادی و اجتماعی تاثیرگذار بسزایی دارد، این فریضه الهی یک شاخص نظام ساز اقتصادی، اجتماعی و عامل مهم در رونق تولید است.

معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد  تصریح کرد: زکات ظرفیت قابل توجهی است که متاسفانه تاکنون انگونه که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است.

آسوده تاکید کرد: ظرفیت زکات  براساس برآوردهای صورت گرفته بیش از 10ها میلیارد تومان است اما تنها بخش کمی از این میزان تحقق پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 10هزار گروه مردمی در کشور

فعالیت 10هزار گروه مردمی در کشور