مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:552023-03-01فرهنگي

سمنانی ها در جشنواره کتاب خوانی رضوی شرکت کنند


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان خواستار شرکت پرشور مردم این استان در جشنواره کتاب خوانی رضوی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در خصوص برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتاب خوانی رضوی اظهار کرد: دوازدهمین دوره جشنواره کتاب خوانی رضوی از سری برنامه های بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) از روز 25 بهمن ماه 1401 آغاز شده است و تا 1 تیرماه 1402 ادامه دارد.

وی، اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه و آموزه های آن ها با گسترش فعالیت های کتاب خوانی و مطالعه کتاب های مرتبط با ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع)، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) و تولید محتوای ادبی و هنری کتاب محور بافرهنگ معصومین در جامعه را از اهداف اصلی برگزاری جشنواره کتاب خوانی رضوی عنوان کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان تصریح کرد: در این دوره از جشنواره، یک بخش ویژه هنری با محوریت کتاب 5 حدیث از امام حسن عسگری (ع)  اضافه شده که شامل رشته های هنرهای تجسمی، دست سازه، داستان، شعر و هنرهای دیجیتال است.

طاهریان افزود: موضوعات جشنواره امسال در خصوص امام رضا (ع) و امام حسن عسکری (ع) است که علاقه مندان در قالب گروهی، خانوادگی و فردی به صورت مکتوب یا الکترونیکی می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنانی ها در جشنواره کتاب خوانی رضوی شرکت کنند

سمنانی ها در جشنواره کتاب خوانی رضوی شرکت کنند