مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 12:552023-03-01سياسي

پایان دو روز کاری فشرده در ژنو؛ امیرعبداللهیان به تهران بازگشت


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از دو روز کاری فشرده و شرکت در نشست شورای حقوق بشر و کنفرانس خلع سلاح و رایزنی با تعدادی از مقامات شرکت کننده ژنو را به مقصد تهران ترک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به ژنو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی برای شرکت در بخش عالیرتبه پنجاه و دومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل و همچنین نشست عالیرتبه سالانه کنفراس خلع سلاح، سفری دو روزه به ژنو مقر اروپایی سازمان ملل متحد داشت، پس از شرکت در این نشست ها و رایزنی با تعدادی از مقامات حاضر در این نشست ها، راهی تهران شد.

  ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، کاظم غریب آبادی معاون بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، اسدالله اشراق جهرمی مدیرکل صلح و امنیت بین المللی وزارت امور خارجه، محمدصادق فضلی مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی و همچنین  محسن عمادی معاون مدیرکل حقوق بشر و زنان وزارت امور خارجه امیرعبداللهیان در این سفر همراهی می کردند.

وی روز دوشنبه هشتم اسفند ماه و در روز نخست حضورش در شهر ژنو ضمن رایزنی با وزرای خارجه فنلاند، بلژیک، نروژ و ارمنستان در هتل محل اقامتش، در بخش مقامات عالیرتبه پنجاه و دومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل حضور یافت و به تبیین مواضع جمهوری اسلامی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دو روز کاری فشرده در ژنو؛ امیرعبداللهیان به تهران بازگشت

پایان دو روز کاری فشرده در ژنو؛ امیرعبداللهیان به تهران بازگشت