مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 13:002023-03-01اجتماعي

ارائه خدمات درمانی از 15 اسفند منوط به اعلام کد رهگیری خواهد بود


مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان گفت: ارائه خدمات درمانی از 15 اسفندماه منوط به اعلام رهگیری خواهد بود به همین دلیل بیمه شدگان و بازنشستگان برای ثبت نام یا تکمیل اطلاعات به سامانه غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کنند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان گفت: ارائه خدمات درمانی از 15 اسفندماه منوط به اعلام رهگیری خواهد بود به همین دلیل بیمه شدگان و بازنشستگان برای ثبت نام یا تکمیل اطلاعات به سامانه غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کنند.

عباس اکبری، امروز(10 اسفند) در جمع خبرنگاران، با اعلام الزامی بودن ارائه کد رهگیری صادر شده به هنگام مراجعه بیمه شدگان به مراکز درمانی برای دریافت خدمات تشخیصی و دارویی از پانزدهم اسفندماه 1401، اظهار کرد: از کلیه بیمه شدگان و بازنشستگان این سازمان دعوت می شود تا قبل از نیمه اسفندماه با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.

tamin.

ir نسبت به ثبت نام در این سامانه یا کنترل و تکمیل اطلاعات هویتی خود و افراد تحت تکفل و در صورت نیاز به روزرسانی شماره تلفن همراه در سامانه اقدام کنند.

اکبری ادامه داد: اطلاع از کد رهگیری، از طریق برنامه کاربردی یا اپلیکیشن تأمین من که تنها اپلیکیشن مورد تأیید سازمان تأمین اجتماعی است نیز امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی از 15 اسفند منوط به اعلام کد رهگیری خواهد بود

ارائه خدمات درمانی از 15 اسفند منوط به اعلام کد رهگیری خواهد بود