مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 13:052023-03-01اجتماعي

برگزاری مسابقات ملی ابتکارات نوآوری با 878 دانش آموز ایران در یزد


چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات دانش آموزی با حضور 878 دانش آموزان ایران در قالب 650 تیم به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، سید حبیب الله میرغفوری پیش از ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی در قالب تفاهم نامه ای با استانداری، صندوق شکوفایی نوآوری و وزارت آموزش وپرورش برگزار شده که در مرحله اول بیش از 10 هزار دانش آموز آثار خود را به دبیرخانه مسابقات ارسال کردند.

وی با بیان این که 30 درصد شرکت کنندگان یزدی بودند، افزود: مرحله اول مسابقه به صورت مجازی برگزار و پس از بررسی آثار توسط داوران، 878 دانش آموز در قالب 650 تیم به مرحله دوم راه یافتند که در 19 رشته با هم رقابت می کنند، ضمن این که 57 درصد از شرکت کنندگان دختر و 43 درصد از آنان پسر هستند.

مدیر پارک علم و فناوری یزد با اشاره به تقبل بخش اعظم بودجه مسابقات توسط استانداری، ابراز کرد: کمیته های مختلف و تیم های داوری در هر رشته تشکیل شده و یک ناظر از وزارت آموزش وپرورش بر کل فرآیند داوری نظارت دارد.

ضمن اینکه مسابقات در دانشگاه های یزد و علم و هنر برگزار خواهد شد.

16 میلیون تومان اعتبارات بلاعوض برای ایده های فناورانه وی یادآور شد: یکی از رسالت های پارک علم و فناوری، گسترش فرهنگ کارآفرینی در سطح جامعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات ملی ابتکارات نوآوری با 878 دانش آموز ایران در یزد

برگزاری مسابقات ملی ابتکارات نوآوری با 878 دانش آموز ایران در یزد