مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 13:252023-03-01اقتصادي

مصوبات نوروزی به فرودگاه های کشور ابلاغ شد


رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، با انتصاب علی رستمی به عنوان رییس ستادتسهیلات نوروزی، مصوبات این ستاد را برای اجرا در فرودگاه های سراسر کشور ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، با انتصاب علی رستمی به عنوان رییس ستاد تسهیلات نوروزی، مصوبات این ستاد را برای اجرا در فرودگاه های سراسر کشور ابلاغ کرد.

بر اساس مصوبات ستاد تسهیلات نوروزی که در 26 بند تنظیم شده است، فرودگاه ها موظف هستند تا شروع برنامه پروازهای نورزی، پیش بینی و رفع نواقص سیستم های (گرمایشی و سرمایشی) ساختمان ها، زیباسازی فضای سبز، جداول، رفع نواقص روشنایی پارکینگ ها، دستگاه های توزین و کمک ناوبری و دستگاه های بازرسی و کمک بازرسی (گیت وی، ایکس ری) را در دستور کار خود قرار دهند.

استقرار اورژانس، اجرای برنامه های فرهنگی، منطقه ای (سفره هفت سین) در استقبال از نوروز 1402، پخش جاذبه های گردشگری از نمایشگرهای سالن فرودگاه، ساماندهی فضای سبز و گلکاری محوطه ترمینال ها، حضور افرادی با لباس متحدالشکل با عنوان راهنمای مسافر ، آمادگی کامل برای پذیرش پروازهای نوروزی به صورت 24 ساعته، برقراری میز خدمت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات نوروزی به فرودگاه های کشور ابلاغ شد

مصوبات نوروزی به فرودگاه های کشور ابلاغ شد