مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 13:252023-03-01اقتصادي

سحرهای امسال در تلویزیون نیستم/آزادی عمل دارم، مسئله ام مالی است!


فرزاد جمشیدی با اشاره به استاندارد مالی پایین تلویزیون در برنامه های معارفی بیان کرد که این استانداردها باید تغییر کند و بین مجری مولف و کسی که 11 ماه کار کرده است با دیگری تفاوت باشد.

- فرزاد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سحرگاه 1402 قرار نیست برنامه ای برای تلویزیون داشته باشد درباره دلیل آن بیان کرد: من چندین سال در تلویزیون نبودم و شاید حدود هفت یا هشت سال برنامه سحر اجرا نکردم.

مردم مرا به خاطر برنامه های سحر می شناسند.

در این سال ها برنامه های دیگری هم اجرا کرده ام ولی مردم لطف دارند و این توفیق خداست که مرا با برنامه های سحرگاهی می شناسند.

جمشیدی درباره این نوع شناخت مردم نسبت به اجرا در سحرگاه اظهار کرد: اینها به دلیل مجاهدتی است که برای برنامه بابت مطالعه، تحقیق بوده تا برنامه را متفاوت کند.

در این چند سالی هم که در تلویزیون نبوده ام از برنامه سحر جدا نبوده ام و با پلتفرم ها و سرویس های مختلفی در ایام مختلف و به ویژه ماه رمضان کار کرده ام.

وی با اشاره به اینکه رمضان امسال با پلتفرم ها کار می کند عنوان کرد: این اقدامی علیه تلویزیون نیست بلکه شاید خواسته ام که دوستان در تلویزیون تصمیم گیری بهتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سحرهای امسال در تلویزیون نیستم/آزادی عمل دارم، مسئله ام مالی است!

سحرهای امسال در تلویزیون نیستم/آزادی عمل دارم، مسئله ام مالی است!