مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 13:402023-03-01سياسي

نمایشگاه مد و لباس ایرانی در بجنورد گشایش یافت


نمایشگاه مد و لباس ایرانی با مشارکت 80 طراح و تولید کننده کشوری طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و شماری از مسئولان، هنرمندان و علاقه مندان در محل هتل داریوش بجنورد گشایش یافت.

- ایسنا/خراسان شمالی نمایشگاه مد و لباس ایرانی با مشارکت 80 طراح و تولید کننده کشوری طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و شماری از مسئولان، هنرمندان و علاقه مندان در محل هتل داریوش بجنورد گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه بجنورد در آیین افتتاحیه نمایشگاه مد و لباس اسلامی که ظهر امروز 10 اسفندماه در هتل داریوش بجنورد برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین نمایشگاهی، از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد حوزه عفاف به شمار می رود تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام والسلمین رضا نوری بر تداوم برگزاری اینگونه نمایشگاه ها تاکید کرد و افزود: می بایست متولیان حوزه عفاف و حجاب با برنامه ریزی درست بتوانند محصولات ایرانی و اسلامی ویژه بانوان استان را در طول سال در قالب نمایشگاه عرضه کنند تا افرادی که به دنبال مد و لباس ایرانی و اسلامی هستند بتوانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در حاشیه این آیین اظهار کرد: این نمایشگاه که یک رویداد بزرگ مد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مد و لباس ایرانی در بجنورد گشایش یافت

نمایشگاه مد و لباس ایرانی در بجنورد گشایش یافت