مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 13:552023-03-01سياسي

دبیر پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور منصوب شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با صدور حکمی «مصطفی بوعذار» را به عنوان دبیر پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور استان منصوب کرد.

- اهواز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با صدور حکمی مصطفی بوعذار را به عنوان دبیر پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور استان منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا کلاه کج با صدور حکمی بوعذار هنرمند تئاتر خوزستان را به عنوان دبیر پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور منصوب کرد.

بوعذار از فعالان تئاتر کشور است که مدیریت برخی رویدادهای ملی فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد.

وی، مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و رییس انجمن تئاتر شاهد اهواز است که برای پنجمین بار در این رویداد به عنوان دبیر و مجری طرح برگزاری این رویداد ملی می شود.

پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با هدف تبیین مفاهیم مقاومت و دفاع مقدس و رونق بخشی به جریان عظیم و مردمی راهیان نور به عنوان تنها رویداد ملی نمایشی در موضوع راهیان نور است.

این دوره با مشارکت ستاد مرکزی راهیان نور، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس و با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، استانداری خوزستان، سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور منصوب شد

دبیر پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور منصوب شد