مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:002023-03-01ورزشي

برگزاری دوره داوری درجه 3 فوتسال در زنجان


مدیر ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان گفت: با توجه به کمبود داوران فوتسال در استان زنجان، دوره داوری درجه سه فوتسال از امروز به مدت سه روز در مجموعه فرهنگی و ورزشی امام علی (ع) زنجان برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان مدیر ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان گفت: با توجه به کمبود داوران فوتسال در استان زنجان، دوره داوری درجه سه فوتسال از امروز به مدت سه روز در مجموعه فرهنگی و ورزشی امام علی (ع) زنجان برگزار می شود.

اسماعیل دولتیاری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با کمبود داوران فوتسال در استان زنجان، اظهار کرد: اکنون در استان زنجان تعداد داوران فوتسال کم است به همین دلیل با توجه به ظرفیت موجود بسیج، طبق جلسات و مصوبات رییس هیئت فوتبال استان مقرر شد با مشارکت بسیج و هیئت فوتبال استان زنجان کلاس داوری درجه 3 فوتسال در شهرستان زنجان برگزار شود.

وی در رابطه با برگزاری دوره داوری درجه 3 فوتسال، افزود: با توجه به پیگیری ها مجوز برگزاری دوره داوری درجه 3 فوتسال از سمت فدراسیون پذیرفته شده و این دوره امروز به مدت سه روز در مجموعه فرهنگی و ورزشی امام علی (ع) ساختمان امام صادق برگزار می شود.

این مسئول با بیان اینکه هدف از برگزاری دوره داوری درجه 3 فوتسال اخذ مدرک به بسیجیان برای کمک به هیئت فوتبال شهرستان محل زندگی خود انجام می شود و در این دوره 32 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره داوری درجه 3 فوتسال در زنجان

برگزاری دوره داوری درجه 3 فوتسال در زنجان