مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:052023-03-01حوادث

اجرای طرح عملیاتی ظفر 12 پلیس با دستگیری 45 خرده فروش مواد افیونی


فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موسوم به ظفر 12 با کشف بیش از 75 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 45 خرده فروش مواد افیونی خبر داد.

- ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موسوم به ظفر 12 با کشف بیش از 75 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 45 خرده فروش مواد افیونی خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی ظهر امروز چهارشنبه 10 اسفند ماه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: اهدافی در این طرح مشخص شده بود و هدف گذاری نیز بر اساس اولویت وقوع جرائم به ویژه مقابله و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر بودکه با همکاری و پشتیبانی بسیار خوب مردم در حوزه اطلاعاتی و هماهنگی بسیار خوب دستگاه قضایی در شهرستان های شرق استان تهران ظرف 24 ساعت گذشته محقق و توفیقات خوبی در حوزه ارتقاء امنیت اجتماعی حاصل شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی احساس امنیت و رضایتمندی و اعتماد مردم به قوای انتظامی را ارتقا می دهد، گفت: مردم خواهان ادامه این طرح تا رسیدن به یک نقطه مطمئن و غیرقابل برگشت هستند.

رییس پلیس ویژه شرق استان تهران با اشاره به اولویت فراجا در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ادامه داد: در این طرح بیش از 75 کیلو انواع مواد مخدر کشف و 45 متهم توزیع مواد مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح عملیاتی ظفر 12 پلیس با دستگیری 45 خرده فروش مواد افیونی

اجرای طرح عملیاتی ظفر 12 پلیس با دستگیری 45 خرده فروش مواد افیونی