مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:102023-03-01سياسي

ارفاق های قانونی که زمینه آزادی 278 زندانی را در خراسان جنوبی فراهم کرد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: 278 زندانی از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه با اعمال ارفاق های قانونی از ندامتگاه های سراسر استان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی نسایی زهان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: از ابتدای سال جاری ارفاق های قانونی مشتمل بر آزادی مشروط، تعلیق مجازات و اعسار از پرداخت یکجای محکومیت های مالی در محاکم قضایی استان منتهی به صدور آرای قضایی شد و تعداد 278 زندانی آزاد شدند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان به دنبال باز کردن بدون ضابطه درب زندان ها نیست بلکه حفظ و تامین امنیت جامعه را مهم می داند و چنانچه هر یک از افراد مشمول ارفاق های قانونی مرتکب جرم جدیدی شوند، مجازات های سنگین تری در انتظارشان خواهد بود.

دادستان بیرجند گفت: در ادامه نظام مند کردن آزادی زندانیان با استفاده از ارفاق های قانونی پس از تهیه و تدوین دستورالعمل جامع تشریح نظام اعمال نهادهای ارفاقی برای زندانیان واجد شرایط و ابلاغ به تمامی مقامات قضایی سراسر استان، وحدت رویه در اجرای این موضوع در محاکم قضایی حاکم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارفاق های قانونی که زمینه آزادی 278 زندانی را در خراسان جنوبی فراهم کرد

ارفاق های قانونی که زمینه آزادی 278 زندانی را در خراسان جنوبی فراهم کرد