مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:102023-03-01اقتصادي

تردد 92 میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی


مدیرکل کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: بیش از 92 میلیون و 285 هزار وسیله نقلیه از محورهای استان عبور کرده اند.

- محمد مشتری، مدیرکل کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بیش از 92 میلیون و 285 هزار وسیله نقلیه در 11 ماه گذشته از محورهای استان عبور کرده اند.

وی گفت: این میزان تردد باعث افزایش 25 درصدی ترافیک جاده ای نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسا ن شمالی افزود: در این بازه زمانی، بیش از 8 میلیون و 620 هزار وسیله نقلیه وارد و بیش از 8 میلیون و 672 هزار وسیله نقلیه از استان خارج شدند که در مقایسه با سال گذشته، به ترتیب 29 درصد و 31 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی پرترددترین محور استان در 11 ماه گذشته را شیروان – بجنورد و بالعکس با بیش از 5 میلیون و 875 هزار تردد اعلام کرد و تصریح کرد: در ماه گذشته، محور گرمه – چمن بید دارای بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز و محور چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس دارای بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز بوده است.

مشتری با بیان این که بیشترین تردد وسایل نقلیه در بهمن ماه، محور چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و کم تردد ترین محور، صفی آباد – گراتی و بالعکس ثبت شده است، اظهار داشت: در این مدت، بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد 92 میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی

تردد 92 میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی