مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:202023-03-01اقتصادي

مشارکت 79 میلیاردی خیران درمحرومیت زدایی چگنی


رییس کمیته امداد شهرستان چگنی گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 79 میلیارد ریال توسط کمیته امداد جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهنام فروتن نیا ظهر امروز در همایش تکریم خیرین، تجلیل از عاملین و مبلغین زکات شهرستان چگنی، اظهار کرد: خیران در برنامه های محرومیت زدایی کمیته امداد چگنی مشارکت 79 میلیارد ریالی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: این مبلغ توسط نیکوکاران، حامیان طرح اکرام ایتام، مودیان زکات، مراکز نیکوکاری و برنامه های جشن عاطفه ها، نیکوکاری، اطعام مهدوی جمع آوری شده است.

جمع آوری 12 میلیارد ریال زکات در شهرستان چگنی رییس کمیته امداد شهرستان چگنی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 12 میلیارد ریال زکات جمع آوری شده است.

فروتن نیا از تحقق صد درصدی برنامه زکات در سال جاری خبر داد و افزود: شورای زکات در روستاها و شهرستان به عنوان متولی جمع آوری و هزینه کرد زکات زیر نظر کمیته امداد تشکیل شده که هدف آن توسعه و ترویج سنت حسنه پرداخت زکات واجب و زکات مستحبی است.

وی به تعداد روستاهای دارای اقلام مشمول زکات اشاره کرد و تصریح کرد: از مجموع 140 روستا در شهرستان 96 روستا شرایط پرداخت زکات را دارند.

رییس کمیته امداد شهرستان چگنی به همکاری 10 عامل افتخاری زکات اشاره کرد و گفت: از این تعداد 4 مبلغ روحانی به صورت مقطعی و افتخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 79 میلیاردی خیران درمحرومیت زدایی چگنی

مشارکت 79 میلیاردی خیران درمحرومیت زدایی چگنی