مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:302023-03-01بين الملل

بحرین از مسابقات فرمول یک برای بهبود چهره خود استفاده می کند


برخی نمایندگان و فعالان انگلیسی در مجلس عوام نسبت به رویکرد لندن درباره حقوق بشری مسابقات فرمول یک اعتراض کرده و در یک کنفرانس مطبوعاتی محاکمه ناقضان حقوق بشر در بحرین را خواستار شدند.

- برخی نمایندگان و فعالان انگلیسی در مجلس عوام نسبت به رویکرد لندن درباره حقوق بشری مسابقات فرمول یک اعتراض کرده و در یک کنفرانس مطبوعاتی محاکمه ناقضان حقوق بشر در بحرین را خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، اتهامات علیه بحرین به دلیل چشم پوشی از موارد نقض حقوق بشر در این کشور در حال افزایش است، نمایندگان، چهره های حقوقی و فعالان حقوق بشر انگلیس با حضور در کنفرانس مطبوعاتی در مجلس عوام این کشور که درباره اعطای مصونیت قضایی به ناقضان حقوق بشر تشکیل شد، این مساله را تایید کردند.

یک عضو اعیان انگلیس گفت: بارها در مجلس عوام گفتم که دولت فعلی بیشتر به عقد قراردادهای تجاری و فروش سلاح بر خلاف حقوق بشر اهمیت می دهد.

این فعالان با اشاره به وجود استانداردهای دوگانه در دولت انگلیس، اظهار کردند: بیش از 1300 زندانی سیاسی در بحرین وجود دارند و دولت انگلیس هیچ اقدامی نمی کند.

موسی سرور، خبرنگار المیادین در لندن اظهار کرد: بازداشتی های قبلی، مادران و شهروندانی که تابعیت بحرینی شان سلب شده، با حضور در کنفرانس مطبوعاتی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرین از مسابقات فرمول یک برای بهبود چهره خود استفاده می کند

بحرین از مسابقات فرمول یک برای بهبود چهره خود استفاده می کند