مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:302023-03-01ورزشي

برنامه های هفته جوان در استان یزد تشریح شد


مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ضمن تشریح برنامه های هفته جوان در استان، گفت: بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته جوان در مرکز استان و شهرستانها برگزار می شود و دیگر دستگاه ها نیز به صورت جداگانه برنامه هایی را اجرا خواهند کرد.

- ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ضمن تشریح برنامه های هفته جوان در استان، گفت: بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته جوان در مرکز استان و شهرستانها برگزار می شود و دیگر دستگاه ها نیز به صورت جداگانه برنامه هایی را اجرا خواهند کرد.

علیرضا پورسلمان با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن هفته جوان گفت: دوران جوانی، ارزشمندترین هدیه ای است که خداوند تنها یک بار فرصت بهره گیری از آن را به آدمی می بخشد و زادروز فرخنده حضرت علی اکبر (ع) که روز جوان نامگذاری شده است، فرصتی برای توجه جدی به خواسته های آنان و شکوفایی توانمندی ها و خلاقیت های جوانان است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته جوان در مرکز استان و شهرستانها برگزار می شود و دیگر دستگاه ها نیز به صورت جداگانه برنامه هایی را اجرا خواهند کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار جوانان با ائمه جمعه، برگزاری جشن های بزرگ روز جوان، برگزاری بازارچه خیریه فصل همدلی با اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته جوان در استان یزد تشریح شد

برنامه های هفته جوان در استان یزد تشریح شد