مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:362023-03-01سياسي

دستگیری 2 جاعل عناوین دولتی در یزد


رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: با توجه به حساسیت موضوع مبارزه با جعل عنوان و اعمال نفوذ، با رصد های صورت گرفته، دو نفر که با مبادرت به این اعمال مجرمانه داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مجید فرهمند ظهر امروز در جمع برخی از اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: در اجرای مصوبه شورای عالی قضایی کشور، مبنی بر لزوم برخورد با افرادی به جعل عنوان و انتساب خویش به مقام های قضایی و مسئولین دستگاه های اجرایی اقدام می کنند، دو نفر کلاهبردار در یزد دستگیر شدند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع مبارزه با جعل عنوان و اعمال نفوذ، با رصدهای صورت گرفته، دو نفر که با مبادرت به این اعمال مجرمانه داشتند، در یزد شناسایی و دستگیر شدند.

رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: پس از بررسی گزارش واصله به حفاظت و اطلاعات دادگستری مبنی بر ادعای فردی که خود را از نزدیکان یک مقام قضایی استان های دیگر معرفی می کرد، مراتب جهت بررسی دقیق در دستور کار قرار گرفت.

فرهمند تصریح کرد: با جمع آوری ادله و مستندات مشخص گردید متهم مدعی اعمال نفوذ، به اتهام جرائم متعدد از جمله اغفال و کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین و خیانت در امانت تحت تعقیب کیفری قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 جاعل عناوین دولتی در یزد

دستگیری 2 جاعل عناوین دولتی در یزد