مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:362023-03-01اقتصادي

نظارت بر پیش فروش نوروزی بلیت ناوگان حمل و نقل در دستور کار وزارت صمت


بنا بر دستورالعمل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، نظارت بر پیش فروش بلیت ناوگان حمل و نقل مسافری در دستور کار ادارات کل صمت قرار گرفت.

-  به گزارش  خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و موج سفرهای نوروزی، سازمان حمایت با ابلاغ بخشنامه ای به ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان ها متذکر شد با رصد و نظارت متناسب با شرایط فعلی و اهتمام مضاعف توجه ویژه به موضوع نظارت بر حمل و نقل درون شهری و برون شهری اعم از اتوبوسرانی و تاکسیرانی و پایانه های مسافربری را در دستور کار خود قرار دهند.

براین اساس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با صدور بخشنامه ای نظارت و بازرسی از مراکز فروش بلیت را در دستور کار ادارات کل صمت استانها قرار داد.

  براساس این دستورالعمل ضروری است سازمان های صمت  به منظور جلوگیری از سوءاستفاده افراد خاطی و افزایش غیرقانونی قیمت ها و ساماندهی حمل و نقل عمومی برون شهری و درون شهری و با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان، ضمن بسیج همه امکانات و مقدورات استان و استفاده حداکثری از قوا و ظرفیت موجود و با همکاری و هماهنگی دستگاه های ذی ربط استانی از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل تعزیرات حکومتی و پلیس راه استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر پیش فروش نوروزی بلیت ناوگان حمل و نقل در دستور کار وزارت صمت

نظارت بر پیش فروش نوروزی بلیت ناوگان حمل و نقل در دستور کار وزارت صمت