مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:472023-03-01اقتصادي

نیازمند انتقال دانش و تجربه به کشاورزان هستیم/ پرداخت 220 میلیارد تومان غرامت


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به پرداخت 220 میلیارد تومان غرامت کشاورزی در استان نیز اشاره کرد و گفت: توصیه ما این است که کشاورزان محصولات خود را بیمه کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید عماد شاهرخی ظهر امروز در مراسم روز مزرعه و بازدید ترویجی که در روستای سراب نیلوفر روستای چنگایی برگزار شد، با اشاره اهمیت ترویج کشاورزی و انتقال یافته های کشاورزی به مزارع، اظهار کرد: اهمیت این موضوع به حدی است که وزیر جهاد کشاورزی سال 1402 را در بخش کشاورزی سال ترویج نام گذاری کرده است.

وی افزود: توجه به ترویج در بخش کشاورزی بهره وری و افزایش تولید را به دنبال دارد، ما در بخش کشاورزی نیازمند انتقال دانش و تجربه به کشاورزان هستیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: توجه به تناوب کشت کلزا، گندم و حبوبات علاوه بر اقتصادی بودن بهره وری و افزایش تولید را هم به دنبال دارد.

شاهرخی با اشاره به اینکه امسال در طرح جهش تولید در دیمزارها توانسته ایم 224 دستگاه شامل دنباله بند و کشت کار را واگذار کنیم، عنوان کرد: در خط مکانیزاسیون هم 60 میلیارد تومان داریم و به دنبال این هستیم که دنباله بند و کشت کار را به کشاورزانی که جزو طرح جهش تولید در دیمزارها نیستند واگذار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند انتقال دانش و تجربه به کشاورزان هستیم/ پرداخت 220 میلیارد تومان غرامت

نیازمند انتقال دانش و تجربه به کشاورزان هستیم/ پرداخت 220 میلیارد تومان غرامت