مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 14:502023-03-01اقتصادي

23 پارکینگ اضطراری در آزاد راه قم-تهران احداث شد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قم از احداث و تکمیل 23 پارکینگ اضطراری در آزاد راه قم-تهران در راستای افزایش ضریب ایمنی سفرها در نیمه شعبان و نوروز خبر داد.

- حسین برقراری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با هماهنگی های به عمل آمده با پلیس راه قرار شد 35 پارکینگ اضطراری در آزادراه قم-تهران احداث و مورد بهره برداری قرار گیرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قم با بیان اینکه پارکینگ های اضطراری در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده های برون شهری بسیار مؤثر است افزود: از ابتدای آذرماه سال جاری، عملیات ایجاد 35 پارکینگ اضطراری در آزادراه قم تهران آغاز شده است.

برقراری گفت: پیش بینی می شود در ایام نیمه شعبان امسال و همچنین عید نوروز شاهد حضور گسترده زائران و مسافران به شهر مقدس قم از طریق آزادراه قم تهران باشیم و به همین دلیل تسریع در تکمیل این پارکینگ ها در دستور کار قرار گرفته تا کنون نیز 23 پارکینگ اضطراری آماده بهره برداری است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قم بیان داشت: احداث 12 پارکینگ اضطراری دیگر نیز در دست اقدام است که امیدواریم تا پایان خردادماه سال آینده تکمیل شود.

برقراری ادامه داد: در راستای آرام سازی محورهای مواصلاتی حوزه اداره کل حمل و نقل جاده ای استان قم 2800 شاخه گاردریل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 پارکینگ اضطراری در آزاد راه قم-تهران احداث شد

23 پارکینگ اضطراری در آزاد راه قم-تهران احداث شد