مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:002023-03-01سياسي

شورای ششم در پی انتخاب هفتمین شهردار رشت


شورای ششم رشت در حالی برای انتخاب هفتمین مدیر شهری خود خیز برداشته که تقریباً 2 سال از عمر این دوره شورا گذشته است.

- ، به ادامه واکاوی مسائل و اتفاقات حاشیه دار پارلمان شهری و مدیریت شهری رشت پرداختیم و حالا با گذشت نیمی از دوره پرتلاطم و حاشیه دار شورای ششم، در آستانه انتخاب هفتمین مدیر شهری در رشت قرار داریم.

آنطور که آمارها می گوید؛ پس از استعفای دور از انتظار سید محمد احمدی شهردار اسبق تاکنون اعضای شورای اسلامی شهر رشت هر سه ماه یک بار دنبال انتخاب شهردار هستند و در واقع بیشترین وقتشان صرفِ بگو و مگوهای پارلمان شهری و مدیریت شهری گذشته است.

حاشیه های یک استیضاح و تلاش های پارلمان و مدیریت شهری در راستای استیفای حق، با ابلاغ رسمی حکم شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری به شورای اسلامی مبنی بر برکناری قطعی امیر حسین علوی از جایگاه شهردار رشت، قصه انتخاب شهردار پس از قریب به گذشت دو سال از عمر شورای ششم تازه به سر خط رسید.

برنامه ها و سوابق افراد ویژه ارزیابی می شود محمدحسین واثق کارگرنیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حواشی استیضاح شهردار رشت، اظهار کرد: با بسته شدن پرونده استیضاح با ابلاغ رسمی حکم شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری به شورای اسلامی مبنی بر برکناری قطعی امیر حسین علوی از جایگاه شهردار رشت، انتخاب شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ششم در پی انتخاب هفتمین شهردار رشت

شورای ششم در پی انتخاب هفتمین شهردار رشت