مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:002023-03-01سياسي

متروی کرج یکشنبه و سه شنبه مسافران را جابه جا می کند


 سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تا تکمیل نهایی فاز یک پروژه قطار شهری، روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته  مترو کرج مسافران را به صورت رایگان جابه جا می کند.

- ایسنا/البرز  سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تا تکمیل نهایی فاز یک پروژه قطار شهری، روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته  مترو کرج مسافران را به صورت رایگان جابه جا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ عمار ایزدیار روز چهاشنبه 10 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: قطار شهری کرج پس از سال ها کار و تلاش سرانجام به صورت آزمایشی به حرکت درآمد .

سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این راستا از تلاش تمامی کسانی که موجب تسریع در بهره برداری آزمایشی از فاز یک قطار شهری شدند تقدیر و تشکر می کنم.

ایزدیار اذعان کرد: قطعه نخست خط 2 قطار شهری کرج به طول 6.

5 کیلومتر بین ایستگاه های گلشهر و طالقانی کرج احداث شده است که اکنون یک رام قطار با هفت واگن در حال جابه جایی مسافران شهری در خط 2 قطار شهری کرج است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده مقرر شده یک رام قطار در هفته دو روز در روزهای یکشنبه و سه شنبه مسافران را به صورت رایگان از ساعت 11 تا 13 جابجا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی کرج یکشنبه و سه شنبه مسافران را جابه جا می کند

متروی کرج یکشنبه و سه شنبه مسافران را جابه جا می کند