مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:152023-03-01ورزشي

ساختمان ژاپنی جان ملی پوش ایران را در زلزله ترکیه نجات داد!


بازیکن لژیونر تیم ملی بسکتبال با ویلچر که از نزدیک شاهد وقوع زلزله در ترکیه بود، می گوید: زلزله ترکیه مثل یک فیلم وحشتناک بود که هنوز هم شب ها از ترسم خوابم نمی برد و حالم بد می شود.

- "ساختمان ژاپنی" جان ملی پوش ایران را در زلزله ترکیه نجات داد! بازیکن لژیونر تیم ملی بسکتبال با ویلچر که از نزدیک شاهد وقوع زلزله در ترکیه بود، می گوید: زلزله ترکیه مثل یک فیلم وحشتناک بود که هنوز هم شب ها از ترسم خوابم نمی برد و حالم بد می شود.

محسن بیگدلی عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر که در زمان وقوع زلزله در شهر اسکندرون ترکیه حضور داشت، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در زمان وقوع زلزله بیدار بودم و هم اتاقی ام طلوعی خوابیده بود، وقتی زلزله شد از تخت پایین آمدم و تنها فرصت پیدا کردم تا هم اتاقی خود را از خواب بیدار کنم چون در طبقه 14 بودیم و آسانسور نیز قطع شده بود.

امکان خروج از ساختمان را نداشتیم، بنابراین با همان لحافی که دستمان بود بدون ویلچر خودمان را به سمت چارچوب اتاق کشاندیم و همان جا نشستیم تا زلزله تمام شود انگار فیلم وحشتناک می دیدم، کمد در فاصله دو، سه سانتیمتری نزدیکم افتاد و شانس آوردم که به من نخورد.

من و دوستم هول کرده بودیم و فقط به ذهن مان رسید که زیر لحاف بمانیم، زلزله بیش از یک دقیقه طول کشید، تکان های آن به حدی زیاد بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان ژاپنی جان ملی پوش ایران را در زلزله ترکیه نجات داد!

ساختمان ژاپنی جان ملی پوش ایران را در زلزله ترکیه نجات داد!