مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:202023-03-01فرهنگي

نقاشی های برگزیده کودکان ایرانی در ژاپن را تماشا کنید


9 عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست ودومین مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست «جی کیو ای» (JQA) کشور ژاپن که در سال 2022 برگزار شد موفق به کسب جایزه و دیپلم افتخار شدند.

- 9 عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست ودومین مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست جی کیو ای (JQA) کشور ژاپن که در سال 2022 برگزار شد موفق به کسب جایزه و دیپلم افتخار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در این دوره از مسابقه 6هزار و 390 اثر از 61 کشور جهان شرکت داشتند که از این تعداد سه نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری موفق به کسب جایزه اول و 6 نفر دیگر موفق به دریافت دیپلم افتخار بخش بین الملل شدند.

بیست ودومین مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست JQA کشور ژاپن با موضوع انتخاب سبک زندگی دوستدار محیط زیست برگزار شد.

در این مسابقه حلما حسن زاده 7 ساله از مرکز کانون محمودآباد استان مازندران، اسما نجفی 12 ساله از مرکز شماره 5 کانون تبریز استان آذربایجان شرقی و ستاره شاویسی 12 ساله از مرکز شماره 5 کانون کرمانشاه جایزه اول بخش بین الملل را کسب کردند.

همچنین ایلیا قربانی 8 ساله از مرکز کانون محمودآباد مازندران، زهرا خرم دل 11 ساله از مجتمع کانون شهر تبریز استان آذربایجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاشی های برگزیده کودکان ایرانی در ژاپن را تماشا کنید

نقاشی های برگزیده کودکان ایرانی در ژاپن را تماشا کنید