مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:252023-03-01سياسي

آقایان نباید گروسی را به ایران راه دهند!


محمود عباس زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن بیان این پیشنهاد که آقایان مدتی گروسی را به ایران راه ندهند چراکه هر بار که به ایران آمده، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، قرار است رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران سفر کند.

حال باید دید اهمیت این سفر چیسا و آیا این سفر نتیجه مثبتی برای ایران خواهد داشت، یا مانند سفرهای بعدی مشکلاتی در پی خواهد داشت.

عباس زاده،  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است که گروسی را نباید به ایران راه داد، چرا که او برای عملکرد درست به ایران نمی آید هر بار آمده به دنبال پیدا کردن نقاط ضعف و مشکل بوده تا علیه جمهوری اسلامی استفاده کند.

در ادامه گفت وگوی همشهری آنلاین با محمود عباس زاده مشکینی، مدیر کل سیاسی وزارت کشور در سال 85، استاندار سابق ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را می خوانید.

آیا سفر آقای گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران می تواند نشان دهنده گشایشی در مذاکرات احیای برجام باشد؟ این سفر می تواند گشایشی در باز کردن گره های گفت وگوها باشد، بله.

به طور کل هر ارتباطی و هر قدمی در راستای شفاف سازی و نزدیک شدن به هم می تواند گشایشی ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقایان نباید گروسی را به ایران راه دهند!

آقایان نباید گروسی را به ایران راه دهند!