مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:302023-03-01سياسي

شبکه هادیان تخصصی برای روشنگری و جهاد تبیین تشکیل می شود


رییس سازمان بسیج اساتید از برنامه ریزی برای ایجاد شبکه هادیان تخصصی با استفاده از ظرفیت رسانه های ملی و فضای مجازی برای روشنگری و جهادتبیین و ایفای نقش در جایگاه مدیریتی وکارشناسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج اساتید کشور، دوره دانش افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی دانشگاه ها با حضور مدیران و معاونین کانون های بسیج اساتید کشور در سالن حبیبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

در این مراسم، مردانی رییس سازمان بسیج اساتید به موضوع نقش آفرینی تخصصی و عمومی استادان بسیجی پرداخته و از 3 اولویت مهم سازمان بسیج اساتید در این برهه زمانی و بر اساس سند اعتلای ابلاغی و آیین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر اسناد مربوطه سخن گفت.

وی عنوان کرد: از جمله این اولویت ها انسجام بخشی و تعالی سازمانی و توجه به درون تشکیلات و کمک به اعتلای آموزش عالی است.

این استاد دانشگاه بسیج اساتید را جزوی از بدنه دانشگاه معرفی کرده و بر لزوم حضور اساتید به عنوان پرچمداران اعتلای آموزش در دانشگاه برای تحقق منویات رهبری و تحقق اهداف بالادستی تاکید کرد.

مردانی در ادامه از ضرورت کمک به ارتقای نظام حکمرانی به منظور کمک به تحقق تمدن نوین اسلامی سخن گفت و به نکاتی چون ارتقای معنویت، بصیرت و معرفت اساتید و ارتقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه هادیان تخصصی برای روشنگری و جهاد تبیین تشکیل می شود

شبکه هادیان تخصصی برای روشنگری و جهاد تبیین تشکیل می شود