مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 15:552023-03-01فرهنگي

هنرمندان آخرین شمع تولدشان در سال 1401 را فوت کردند


هنرمندان پیشکسوت متولد اسفند ماه، امروز ـ چهارشنبه ـ دهم اسفند ماه 1401 در مجموعه باغ هنر تولد خود را جشن گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در این مراسم که آخرین جشن تولد در سال 1401 بود، سیدعباس عظیمی، مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت و جمعی از هنرمندان متولد اسفندماه حضور داشتند و ضمن بریدن کیک و گرفتنِ عکس یادگاری، تولد خود را جشن گرفتند.

عباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در آستانه سال نو، ضمن عذرخواهی از هنرمندان به دلیل کم وکاست های این موسسه در سال 1401، درباره ی برنامه های اقتصادی سال آینده توضیحاتی را ارائه کرد.

او در ادامه به تلاش های اعضای هیات مدیره برای بهبود امور اقتصادی این مجموعه اشاره کرد و گفت: امسال ما پای نامه ی درخواست از مجلس شورای اسلامی، سه امضای طلایی از داریوش ارجمند، حسن ریاحی و انسیه شاه حسینی داریم و خوش بین هستیم که از این طریق بتوانیم تسهیلات و امکانات بیشتری در اختیار هنرمندان پیشکسوت قرار دهیم.

عظیمی از رایزنی هایی برای ایجاد تسهیلات برای چک آپ و غربال گری قلب با بیمارستان قلب و چک آپ اولیه ی سرطان با مجموعه ای از بیمارستان ها خبر داد.

داریوش ارجمند نیز به عنوان عضو هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت، در ادامه این مراسم به ارائه ی درخواست هایی از دفتر معاونت رییس جمهوری و مجلس شورای اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان آخرین شمع تولدشان در سال 1401 را فوت کردند

هنرمندان آخرین شمع تولدشان در سال 1401 را فوت کردند