مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 16:002023-03-01اجتماعي

مسابقات قرآن و عترت در خوزستان آغاز به کار کرد


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هجدهمین دوره جشنواره های قطبی و متمرکز قرآن و نماز دانش آموزان خوزستان بعد از سه سال وقفه در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جاسم حسینی زاده بعد از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم آغاز مسابقات قرآن، عترت و نماز قطب 2 خوزستان در شهرستان کارون بیان کرد: هجدهمین دوره جشنواره های قطبی و متمرکز قرآن، عترت و نماز دانش آموزان خوزستان بعد از سه سال وقفه با حضور سه هزار و 600 دانش آموز در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه اولین جشنواره (قطب اول) در رامشیر از سوم تا ششم اسفندماه برگزار شده است، ادامه داد: مسابقات قطب دوم در شهرستان کارون با حضور 14 شهرستان از امروز آغاز و تا سیزدهم اسفندماه ادامه دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: سومین جشنواره به میزبانی شهرستان لالی از هفدهم تا بیستم اسفندماه برگزار می شود.

حسینی زاده بیان کرد: در هر قطب 10 کمیته در حوزه های مختلف و بهترین داوران ملی و بین المللی حضور دارند و به امر داوری می پردازند.

وی ادامه داد: دانش آموزان در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ قرآن به صورت ویژه و حفظ عمومی، تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، گفتمان مهدویت، اذان، احکام و انشای نماز به رقابت می پردازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قرآن و عترت در خوزستان آغاز به کار کرد

مسابقات قرآن و عترت در خوزستان آغاز به کار کرد